dimarts, 1 de setembre del 2009

Temps de fixar-se més en els detalls...

Idò sí, crec que m'ha arribat el moment dels moments, el moment d'anar enregistrant tots els moments possibles per tal d'anar-ne fent un enfiloll que m'acompanyi la resta dels meus dies. Temps de deturar la marxa, repensar les passes que hem donat, llevar sa pols i fer netetja per rebre un hivern de càlida llar en companyia del nou vingut Marc. I per tots aquets moments que ens esperen de somriures i amanyagues, per poder-ne deixar constància de la millor forma possible ens hem fet amb un nou objectiu, es tracta de l'arxiconegut Sigma 105mm F2.8 DG Macro EX. Un objectiu Macro que no es torbarà molt a fer fotos per penjar en el blog, tot és qüestió d'anar-li donant canya. La decisió no ha estat fàcil en quant a la focal de 70 o la de 105mm el preu era el mateix, ara només falta veure com es comporta, les primeres impresions en retrat son molt bones, a poc a poc m'aniré apropant a les coses...



6 comentaris:

  1. Miralo al niño,joer Miquel, ja deus tenir un bon equiparro.
    Jo tambe m'habria quedat amb el 105mm, per jo es millor per fer retrats.
    Ja diras com va.

    ResponElimina
  2. Per ara de conya!!! Encara no l'he amollat de ses mans, vaig del nin a la càmara i de la camara al nin. Jejejejeje!!

    ResponElimina
  3. Uuuuueeeeeeee!!! Això és un no aturar!! Estàs a tope!! Mem si el provam un dia d'aquests.

    Poc a poc t'estàs fent un equipet collonut. Ara només et falta canviar el 18-200 per un objectiu zoom standard de qualitat (apunta el 24-70 2.8) i ja serà la òs***!!

    ResponElimina
  4. Ei Biel, l'equip l'estic montant ben assessorat per tu, en Juan i el de Foto Ruano, que sou els qui més controlau. Ara bé, no puc mantenir aquest ritme massa més temps (cheque bebé... on ets!!!! jejeje) i ara per ara per no haver de fer més despeses amb coses repetides, crec que la següent adquisició hauría de ser un flash en condicions per poder retratar al meu fillet!

    Per cert si me deixa una estoneta lliure vos penjaré un parell de fotos fetes amb el Macro, que tot i que no son impresionants, trobo que sense cap tipus de tractament han quedat prou bé.

    Moltes gràcies per comentar, una abraçada!!!

    ResponElimina
  5. El proper com tu dius Biel seria aquest 24-70 mm F2.8 EX DG HSM (Garantía PRO) de Sigma però son 932.52EUR , com comprendràs li queda molta canya que rebre al 18-200, jejeje

    ResponElimina
  6. Ca home.... Cheque bebeeeeeeeee!!!

    Jejejejeje

    Si, efectivament, aquest és el que dic. Qualque dia...

    ResponElimina