dilluns, 23 de maig del 2011

Benvinguda K5

En aquest món de preses, i de fugacitat, sembla que tot tengui una data de caducitat, sembla que el que compres avui ja no serveixi per demà, com si ens haguéssin infiltrat el xip de la temporalitat i que res fos permanent més que  el canvi.  Idò tan puc dir que n'estic afectat com que no. M'explico, he canviat de cámara, he jubilat la meva K10D que tan bons resultats m'ha donat (no vull dir que les fotos fossin bones, eh???) i m'he fet amb la K5 que espero poder estrenar en condicions d'aquí a poquet, això sería l'exemple de la temporalitat. I en canvi segueixo conservant la meva primera cámara digital l'Optio S que si mal no recordo té aprop de 10 anys... i encara funciona tot i que l'has de saber "tocar" jejeje.

Com passa el temps... i com el frenen les fotos!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada