dissabte, 4 d’agost del 2012

The Fixie Project: first session.

Una idea passada a projecte i un projecte fet realitat, després de moltes estones de dedicació, un parell d'euros i un grapat d'anades i vengudes... ja tenim el projecte acabat. Al cap i a la fi he conservat al màxim tots els components originals, llevat de les rodes que són integrament noves ja que les velles no estàvcen per gaires històries, sa cadena també demanava es retiro, i es seient no es sabia gairebé el que era... la resta ben pulit, ben netejat i tornat a montar. En una primera fase ha quedat només com a fixie ja que el pinyó lliure de 15 puntes encara no ha arribat a sa tenda, per altra banda el motatge inicial li he posat frens per tal de donar-me confiànça a l'hora de començar a rodar i aprendre a moure'm amb ella. Més endavant ja aniré llevant-li els frens si arriba el moment en que controli suficientment. Al plat gros li vaig llevar les puntes per tal de deixaar-lo a modo decoratiu i com a protector de cadena. La relació de marxa que he deixat és un 42/15 per tal de poder anar suficientment cómode. la combinació en blanc i blau ha estat una mescla de gustos entre el meu fill i jo encara que falta aconseguir un poc millor els tipus de blaus, m'hi posaré un cop em decideixi sobre si canvio els pedals o no. Els llums son de Decathlon per la seva funcionalitat i senzillessa. I ara a fer km's disfrutant de l'essència de la bici....aquí unes fotos de la primera sessió, més endavatn intentaré fer alguna cosa més elaborada!!

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada