diumenge, 28 de març del 2010

Com una bassa d'oli...



Dies de vacançes, fora mòbil, fora hores i hores davant l'ordinador,
és hora de descambuixar-se, d'oblidar el rellotje a casa i sortir al sol com es dragons...
és hora de jeure a la gespa, de fer fotografíes, de recomençar algún llibre,
de mirar fixament el parral i veure... sentir.. com brosten les noves fulles del sec tronc
i el cel... com una bassa d'oli...
i el cor... com una bassa d'oli...
tot al voltant...  com una bassa d'oli...




A petició d'en Biel he provat a fer el que em comentàves però el meu control del Photoshop és encara molt escàs i això és el que he aconseguit espero que t'agradi més i com no les teves observacions sobre com ho hauría d'haver fet. Gràcies amic!!!!



8 comentaris:

  1. preciós retrat del setrill (a casa sempre n'hem dit sitrell :P) i realment temptador el text... aviam si et puc emular a partir de dijous ;)
    bones vacances, bones fotos i un bon oli d'oliva!

    ResponElimina
  2. Ei gràcies Elur, espero que disfrutis de les vacançes tan com vulguis!!! Bons pà amb oli's!!!

    ResponElimina
  3. mmmmmhhhh!
    Oli de Caimari?? (sé que teniu més, però vaig tastar un d'allà molt bo. tant que em vaig portar unes ampolles per fer amanides i pa amb oli)

    És una foto boníssima. M'encanta! La compo, els colors...

    Jo també procuraré fer-te cas, si és possible, a partir de demà migdia.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Gràcies Barbolaire, realment no és oli de caimari, és de Sóller (el meu poble) i d'oliveres de casa (encara millor, jejeje) però és un poc fort, molt gustós. En tornar per aquí si passes per la Cooperativa agrícola de Sóller en venen a bon preu. Salut!!!

    ResponElimina
  5. Que maca la sitrillera, i l'oli quasi sòlid, eh? gaudeix molt d'un merescut descans, a fer fotos, i el rellotge aparcadíssim :) Jo també m'en vaig, no massa lluny, però si a descansar.... Petons Miquel :)

    ResponElimina
  6. M'encanta el conjunt poema + foto! Segueix gaudint d'aquests dies de "descans?" (jijiji), t'ho mereixes!

    P.S.: Vols un suggeriment de processat... a aquesta foto li aniria bé un B&W agressiu, i un desaturat selectiu de l'oli... només es una idea.

    ResponElimina
  7. Molt bé Miquel! A això hem referia.

    Ara només et queda pulir un poquet la part d'abaix del setrill i et quedarà genial.

    ResponElimina